الأربعاء، 7 أبريل 2010

دمعة على الورق


ان انسان عاجز ان اتكلم
لا اقدر ان اعبر كيف اتألم
عاجز ان اتعلم ان الدنيا لا تصلح لمن يقع فيها او يتلعثم
وفجأة ظهر البساط السحري من بعيد
جاء ليحملني لعالم جديد
مرت بنا احوال عديدة وصارعنا الرياح فوجدناها شديدة
ولكننا على كل حال عبرنا بسلام
كم مرة حبيت وكم مرة اتحبيت
مش دة المهم المهم
كم مرة كنت صادق مع نفسي
الاجابة.........0.............
ببدأ المشوار مع اي حد ولكن بينتهي بيا وانا لوحدي
الكل بيخدعني الكل بيجرحني حتى اللي حس بيا استغل ضعفي
حتى اقرب صاحب ليا خاني مع حبيبتي
وللاسف هي اللي قالتلي وطلبت ان احنا نبعد افتكرت اني بضحك عليها
وللاسف مقدرتش واحترت اخسر صاحبي اللي باعني
ولا اخسر حبيبتي الل مش مصدقاني
حتى قلبي احتار معايا
محتار انا بين حبيبي وبين صديقي
مش عارف اد ايه هيطول طريقي
انا عارف ان جرح القلب يوجع
على قلبي ياريت يا دنيا بلاش تضيقي
ياخسارة لسة في غدر وخيانة
مين فيهم كان ياقلبي برئ معانا
ويا قلبي بلاش تموت وبلاش تدمع
وياريت الحزن ميكونليش رفيقي
مش عارف تنتهي ازاي الحكاية
ليه دايما بالجراح تبقى النهاية
لو كان العمر ممكن مرة يرجع
مش هحسب الايام دي



ليست هناك تعليقات:

إرسال تعليق